Õpetajate Ühenduste Koostööpäevad Nelijärvel 12.-13. augustil 2020

Pärast möödunud õppeaasta pikka distantsõpet tehnoloogia vahendusel ja väikest puhkust oli võrgustike esindajatel võimalus taas päriselt kokku saada, suhelda ning koguda energiat ja ideid uueks õppeaastaks. Õpetajate Ühenduste Koostööpäevad toimusid 12.-13. augustil 2020 Nelijärve puhkekeskuses.

Seekordsete koostööpäevade fookus suunati Koostöö uutele väljakutsetele – hariduse häkkimisele. Töötubade teemavalik oli väga erinev alustades HTM esindajate Liina Põllu ja Kristi Vinter-Nemvaltsi esinemisest enesesse vaatamiseni.

Ettekanded ja töötoad

Kristi Vinter ja Liina Põld – Hariduseühenduste ja Haridus-ja Teadusministeeriumi koostööpunktid

Grete Arro – TTÜ hariduspsühholoogia ja didaktika spetsialist, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Haridusinnovatsiooni keskus, Teadur – Motivatsioon õppimises ja õpetamises.

Märt Aro – DreamApply kaasasutaja, Nordic EdTech Forum – N8 juhatuse esimees- Kuidas häkkida haridust?

Rasmus Kits – Eesti Teadushuvihariduse Liit- Robootika elementide kasutamine õppetöös.

Ilmi Laur-Paist – Kunstiõpetaja – Grupidünaamika- kuidas suunata grupitööd?

Lauri SoosaarMobiilne tehnoloogiaklass

Aivar Haller – Eesti Lastevanemate Liit – Koostöö tegevussüsteem

Madis Vasser – Tasaareng.info – ÖÖLOENG – KUi suur on meie globaalne jalajälg? Filosoofilis-teaduslik mõtiskelu

Tõnu Talve – T.T. Live-Art Kunstistuudio- stendettekanne, Kuidas ma end tunnetan kunstis.

Kaire Viil – Koolitusfirma Selged Sihid OÜ juhataja, coach, 7. taseme täiskasvanute koolitaja – “Keskendumisoskus – digiajastu proovikivi”.

AITA – “Juhi roll meeskonnatöös” Töötoas valmib praktilises meeskonnatöös Kihnu südamepael.

Lisaks stendid, millele said osalejad kirjutada oma mõtteid, ettepanekuid, arvamusi koostööpäevade kohta ning edaspidise koostöö edendamiseks.

Suur tänu kõigile osalejatele ja korraldajatele!

Kohtumiseni järgmistel seminaridel, koosolekute, aruteludel ja koostööpäevadel kas siis päriselt või veebi vahendusel.


Posted

in

by

Tags: